Αποστολή αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο (SMS)

01/10/2009 15:33  -  7179 αναγνώσεις

Ο Δήμος Σητείας, έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο μέσω SMS.

Ο Δημότης (ο οποίος είναι εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του Δήμου) μπορεί να υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΣΤ<κενό>[το αιτημά του].

Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΣΤ πρόβλημα στο οδόστρωμα στην Κορνάρου.

Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος. Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα ειδοποιηθεί με SMS.

Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΣΤ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του].

Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ ΣΤ1 39722

Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΣΤ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].