Ο Δήμαρχος Σητείας συμμετείχε στην Ετήσια Εθνική Συνάντηση των Ελληνικών Παγκόσμιων Γεωπάρκων της UNESCO
Ο Δήμαρχος Σητείας κ Γιώργος Ζερβάκης συνοδευόμενος από τον Συντονιστή του Γεωπάρκου Σητείας κ Βαγγέλη Περάκη συμμετείχε στην Ετήσια Εθνική Συνάντηση των Ελληνικών Παγκόσμιων Γεωπάρκων της UNESCO, που πραγματοποιήθηκε την…
Εμμανουέλα Κουνελάκη19/03/2026






